GTR Forum banner
21 - 40 of 82 Posts
Ik heb net de vijf lampjes voor leds in het dashboard van mijn r32 vervangen, maar nu zet de hoofdschakelaar voor de koplampen alleen de koplampen aan en niet het dashboard of de achterlichten... Om de achterkant en het dashboard aan te zetten, moet ik nu de mistlichtschakelaar indrukken!!! Ik zie op de vorige pagina dat "brillo" hetzelfde probleem had, maar hij heeft niet vermeld hoe hij het heeft opgelost... Iemand ideeën alstublieft.... Ik ben zelfs teruggegaan naar normale lampen, maar ik moet nog steeds de hoofdschakelaar en het mistlicht aanzetten om alles te verlichten....

Ik heb net de vijf lampen voor leds in het dashboard van mijn r32 vervangen, maar nu zet de hoofdschakelaar voor de koplampen alleen de koplampen aan en niet het dashboard of de achterlichten... Om de achterkant en het dashboard aan te zetten, moet ik nu de mistlichtschakelaar indrukken!!! Ik zie op de vorige pagina dat "brillo" hetzelfde probleem had, maar hij heeft niet vermeld hoe hij het heeft opgelost... Iemand ideeën alstublieft.... Ik ben zelfs teruggegaan naar normale lampen, maar ik moet nog steeds de hoofdschakelaar en het mistlicht aanzetten om alles te verlichten....
De potmeters op de draaiknop van de koplamp kunnen zijn doorgebrand, er is een gids op sau over hoe je het **** repareren, open de draaiknop en je zou de potmeters moeten kunnen zien

Nadat ik de oude lampen had teruggeplaatst en nog steeds problemen had, controleerde ik de stekkerdoos en daar vond ik de oplossing. Een klein stukje plastic was gebroken en veroorzaakte kortsluiting. Ik isoleerde dat gebied en nu werkt het prima!

Sorry, vergeten te vragen, hoeveel watt waren die? 5w per stuk of zijn dat 10w voor één w5w? Gecontroleerd (FL)ebay en het was maar 5w voor één w5w en is dat niet te sterk?

Groeten

Dash-lampen

Je had deze beter kunnen gebruiken: Ebay-artikelnummer 181234439125

En wrijf voor het plaatsen lichtjes met staalwol rond de heldere bovenkant van de lamp om een soort mat effect te creëren, het zal helpen de lichtopbrengst te verspreiden.

Ik hoop dat dit helpt

Je was beter af geweest met deze: Ebay artikelnummer 181234439125

en voordat je ze plaatst, wrijf je lichtjes met staalwol over de heldere bovenkant van de lamp om een soort mat effect te creëren, dit zal helpen de lichtopbrengst te verspreiden.

Ik hoop dat dit helpt
ik denk dat amber gewoon niet helder genoeg is.
ik probeer deze weer te krijgen. bedankt

het is gewoon het gat dat alles er weer uithaalt, dat maakt me gek :chuckle:

21 - 40 of 82 Posts