GTR Forum banner
41 - 60 of 82 Posts
Gisteren kwam een vriend van me op bezoek en ik vertelde hem over mijn led-probleem. Bleek dat hij een emmer leds in zijn auto had. Allemaal witte. Hij gaf me een paar en ik heb ze er vandaag in gedaan. Oh my F god het is nu te fel, maar ik vind het leuk :chuckle: Hij gaf me ook een paar voor de middenunit, maar ze werken niet. Weet niet waarom. Hoe dan ook, hier is het resultaat:

Gisteren kwam een vriend van me op bezoek en ik vertelde hem over mijn led-probleem. Bleek dat hij een emmer leds in zijn auto had. Allemaal witte. Hij gaf me er een paar en ik heb ze er vandaag in gedaan. Oh my F god het is nu te fel, maar ik vind het leuk :chuckle: hij gaf me er ook een paar voor de middenconsole, maar ze werken niet. Ik weet niet waarom. Hoe dan ook, hier is het resultaat:
Image
Nu ziet dit er geweldig uit - ik heb dezelfde witte dashboard- en middenwijzerplaten - wil het groene standaardlicht behouden - neem aan dat de wijzerplaten groen zijn, zelfs als je witte lampen gebruikt, gebaseerd op de bovenstaande foto?

Populair draadje voor beginners. Heb de Eldorado-kit die genoemd werd aan mijn verlanglijstje toegevoegd. Lol

41 - 60 of 82 Posts